I. Postanowienia ogólne i Definicje
- Regulamin określa zasady i warunki zawierania umów sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego www.oliloli.pl. Określa prawa i obowiązki sklepu internetowego oraz Klienta, a także zasady gwarancji, zwrotu towaru i postepowania reklamacyjnego.
- Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem, który dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.
- Wszystkie ceny podane w sklepie wyrażone są̨ w złotych polskich i są̨ cenami brutto (czyli zawierają̨ podatek VAT).
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta, po potwierdzeniu przyjęcia tego zamówienia przez obsługę̨ sklepu internetowego www.oliloli.pl (telefonicznie lub pocztą elektroniczną).
- Transakcje dokumentowane są̨ paragonem fiskalnym lub na życzenie klienta fakturą Vat.
- Przeniesienie prawa własności do rozporządzania towarem jako właściciel następuje z chwilą wydania towaru pracownikowi firmy kurierskiej.
- Sklep internetowy dokłada wszelkich starań́, aby zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania jak również̇ parametry poszczególnych monitorów mogą̨ rocznić się̨ od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe rocznice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Klienta.
- Wykorzystywanie przez osoby trzecie nazwy Sprzedającego, logo sklepu, materiałów, zdjęć́, tekstów oraz innych niż̇ materiały składników sklepu (w tym materiałów graficznych sklepu oraz układu i kompozycji sklepu – tzw. layout) jest zabronione. Ich wykorzystanie jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedającego.
- Definicje:
- a) Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego;
- b) Sprzedawca: Joanna Horky, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą EHOXX Sp. z o.o. ul. Sikorskiego 44 40-282 Katowice, NIP 9542782162
- c) Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta;
- d) Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- e) Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy;